تفاوت دیاگ لانچ ایزی دیاگ 2 و ایزی دیاگ 3 و گولو 3

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش

مقایسه انواع دیاگ لانچ ایزی دیاگ 2 EASYDIAGایزی دیاگ 3 EASY DIAG - گولو 3 GOLO

ابتدا ناگفته نماند فروش دیاگ های لانچ ایزی 2 در ایران برای اولین بار توسط گروه فنی و مهندس #ماشین_سافت  ارائه شده و گروه تلگرامی دیاگ پر قدرت لانچ متعلق به ماشین سافت میباشد که از طریق لینک زیر قابل دسترس میباشد
https://t.me/joinchat/AxlxzECsI_ACksrGg6X4dQ

توضیح در کرک دستگاه
دیاگ لانچ های ایزی دیاگ 2 تماما توسط فایل EOBD2 فعال شده اند و در آینده نیز قابلیت آپدیت و بروز رسانی خواهند داشت .
دیاگ های لانچ ایزی دیاگ 3 و یا دستگاه #GOLO3 توسط پروگرامر برنامه ریزی شدن تا تمامی برنامه ها خودروها بر روی آنها فعال گردد.
 #نتیجه : پس هر سه دیاگ قابلیت آپدیت و بروز رسانی دارند و هر دو نسخه کرک شده با سخت افزار اروجینال لانچ میباشد.

توضیح در سخت افزار
دیاگ لانچ ایزی دیاگ 2 مجهز به پردازنده ساخت خود شرکت لانچ استفاده میکند که با پردازنده دیاگ ایزی دیاگ 3 و یا گولو 3 تفاوت هایی دارند اما چون هر سه از یک نرم افزار استفاده میکنند تفاوت انچنان محسوس نیست.
 #نتیجه : تفاوتی بین دیاگ ایزی 2 و 3 و گولو3 Golo از لحاظ سخت افزاری انچنان زیاد نیست که هزینه بیشتری شود.

توضیح نرم افزار
به لطف برنامه نویسان  روسی دیاگ لانچ ایزی 2 و 3 و گولو3 هر سه توسط این افراد کرک شده اند و تمامی خودروها روی انها فعال شده است ، در اینجا کرک به معنی این نیست که دستگاه ناقص باشد و یا قسمتی از آن قابل استفاده نباشد کرک به معنی حذف محدودیت خودروها در لانچ میباشد که توسط برنامه نویسان روسی این محدودیت برداشته شده است و به راحتی تمامی خودروها در این دیاگ فعال شده است.
 #نتیجه : هر سه دیاگ از یک نرم افزار استفاده میکنند که مختص یک دستگاه و با سریال مخصوص به خودش میباشد که لحاظ قدرت عیب یابی هیچ تفاوتی باهم ندارند و قابل آپدیت به نسخه های بالاتر میباشند و  بر روی تمامی نسخه های اندروید از 4.0.4 تا آندروید 8 تست شده اند و هیچ یک از دستگاه ها موردی نداشتند .


جهت خرید و مشاوره با همکاران ما در ارتباط باشید : 09120146259-09129735256

جدول  تفاوت های دیاگ لانچ سری ایزی و گولو

هرگونه کپی برداری از این مطلب پیگرد قانونی دارد.

محصولات مرتبط
محصول ناموجود میباشد
پیشنهاد ویژه محدود
دیاگ لانچ عیب یاب بلوتوثی خودرودیاگ لانچ سری ایزی دیاگ قابلیت انجام کلیه عملیات خواندن ، پاک کردن خطا ، عیب یابی ، کالیبراسیون ، تنظیم پارامتر ها و... را بر روی اکثر برند هارا دارا میباشد.
19,500,000 تومان
ایزی دیاگ 4 یا تیندیاگ پرو محصول سال 2023 شرکت لانچ میباشد که با برنامه های روز قابل ارائه است.پشتیبانی از 270 کمپانیارتباط بلوتوثیآپدیت آنلاین 2 ساله با نرم افزار دیاگ زون تفاوت بین ایزی 4 و ایزی 4 پرو در زمان اکانت...
محصول ناموجود میباشد
دیاگ لانچ گولو 3 دیاگ مالتی برند لانچ گولو یکی دیگر از مدل دیاگ لانچ میباشد که همانند ایزی Easy Diag3 قابلیت عیب یابی تمامی قسمت های خودرو های روز دنیا را انجام دهید.ترجمه فارسیبا تضمین اورجینال بودنبرنامه 2021 آفلاین
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم