×

بکس بادی نیسانی 900 نیوتن درایو 1/2 جنوس GENOUS 9500

مرجع:
MCH901

بسیار قدرتمند مناسب خودروهای سواری و باری (نیسان)
درايو 1/2 اينچ
وزن تقریبی :2.8KG
ورودي هوا ¼ اينچ
حداکثر فشار ورودی 90PSI یا 6.3BAR
سرعت 9500 در دقیقه
گشتاور 900 نیوتن متر
دارای مکانیزم دو چکشه
دارای شستی تنظیم گشتاور
مجهز به دکمه چپ گرد و راست گرد
ساخت شرکت تیتان چین با کیفیت بی نظیر

ادامه مطلبShow less
2,750,000 تومان
محصول موجود میباشد
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بکس بادی یکی از نیاز های اصلی تعمیرگاههای خودرویی ، آپارتی و ... میباشد که باعث بالا بردن روند پیشرفت کار میشود.بکسهای بادی جنوس از قدرت بسیار ، استهلاک کم و سرعت زیاد برخوردار میباشند و بهترین گزینه برای انتخاب یک بکس بادی میباشد.

همانطور که می دانید باز و بسته کردن پیچ ها و برخی از مهره ها نیاز به انرژی و زمان زیادی دارد که استفاده از روش های سنتی برای کار های صنعتی یا مکان های مانند تعمیر گاه ها به صرفه نیست زیرا این گونه اشخاص روزانه بار ها به باز و بسته کردن مهره ها می پردازند. با ورود آچار بکس ها به بازار کار این گونه اشخاص بیش از پیش راحت تر شده به طوری که ظرف مدت زمان بسیار کم و بدون نیاز به انرژی چندان زیادی می توان عمل باز و بسته کردن پیچ های مختلف را انجام داد. بکس بادی تایتیان  با دارا بودن گشتاور 900 نانومتری، با سرعت 9500R.P.M، ورودی هوای ¼ اینچ و ... می تواند گزینه ای آیده آل برای انجام کارهای سنگین باشد.

شیوه کار و کیفیت ساخت

انواع بکس های بادی، شارژی و برقی در بازار وجود دارند که هر کدام از شیوه ای برای تامین انرژی خود استفاده می کنند. کاربران با توجه به نیاز و شرایط محیط کار به انتخاب هر یک از این بکس ها می پردازند. بکس های بادی از جمله دستگاه های با قدرت بالا هستند که به وسیله ی کمپرسور هوا کار می کنند. این ابزار کاربردی به وسیله ی شلنگ به دستگاه کمپرسور هوا متصل شده تا انرژی مورد نیازش را از این دستگاه بگیرد. این بکس ها در مقایسه با سایر بکس های برقی و شارژی از انرژی بیشتری بهره می برند به همین دلیل نیز برای انجام کارهای سنگین نیز ایده آل تر هستند. مزیت دیگری که این گونه دستگاه ها با خود به همراه دارند وزن سبک و راحتی استفاده حین کار می باشد. دستگاه بکس بادی جنوس 12A01B2 نیز از نوع بادی می باشد و از طراحی سبک و ارگونومیکی بهره می برد. در ساخت بدنه از مواد با کیفیت ساخته شده تا همانند دستیاری محکم و حرفه ای در باز و بسته کردن مهره های مختلف به شما کمک کند. شایان ذکر است این محصول قادر به باز و بسته کردن پیچ و مهره های تا اندازه ی 16 میلیمتر می باشد.

قدرت و کارایی

بکس بادی GENUS 9500
از جمله دستگاه های قدرتمندی است که حتی باز و بست کردن مهره های بزرگ را برایتان آسان خواهد ساخت. همانطور که می دانید این دستگاه به دلیل استفاده از انرژی بادی از قدرت بالایی بهره می برد بنابراین برای مشاغل سنگین و صنعتی بسیار کاربردی می باشد. پس اگر تعمیر کار هستید با خرید بکس بادی تایتیان می توانید به روند کار هایتان سرعت عمل بیشتری ببخشید. این دستگاه از درایو ½ اینچ بهره می برد که می توان گفت در همه جا کاربرد خواهد داشت.

گشتاور 900 نانومتری این محصول نیز گویای ارائه ی نیروی بالای دستگاه برای باز و بسته کردن پیچ ها و مهره ها می باشد. ورودی هوای این محصول ¼ اینچ می باشد و با سرعت 9500R.P.M کار می کند.

مکانیزم داخلی دوچکشه

این محصول از مکانیزم داخلی دوچکشه بهره می برد بنابراین کارایی خوبی در مواجه با پیچ های مختلف از خود به نمایش می گذارد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH901
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
4.5
2 نظرات
کیفیت
(4.5)
سلام دوستان و همکاران عزیز این بگس بادی بخرید من تا حالا ۳تا بگس بادی خراب کردم ۴۰۰ ۵۰۰ جنیوسم دارم ولی این بگس خداوکیلی چیزی دیگست من خودم ازش ۳تا خریدم دوتاش دارم کار میکنم یکیشم برداشتم برای آینده کارمم جلوبندی سازیست

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم