×

اکتان بوستر آلتیما حجم 300 میلی لیتر

مرجع:
MCH993

 Altima Fuel Supplement _ 300ml

حجم 300 میلی لیتر

ادامه مطلبShow less
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ساخت ایران تحت لیسانس کانادا - سازنده لیا شیمی ایران

نوع فلزی

مناسب برای خودروهای بنزینی

اکتان بوستر آلتیما-مکمل بنزین ساخت ایران و تحت لیسانس کانادا می باشد و اکتان بنزین را تا 10 پوینت بالا می آورد ( هر پوینت 0.1 RON یا عدد اکنان می باشد) همین مقدار که البته در بین تمام مکمل های بازار بیشترین مقدار می باشد کمک شایانی به حفظ موتور می نماید وهمین موضوع باعث پرطرفدار بودن این مکمل بین مشتریانی است که نتیجه استفاده ازابن مکمل را یکبار تجربه کرده اند. این مکمل دارای حداکثر MMT مجاز از لحاظ آلایندگی هوا در خیابان می باشد و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مطلوب آن ، به صرفه ترین اکتان بوستر موثر موجود در بازار می باشد.

اکتان بوستر آلتیما

اکتان بوستر آلتیما -مکمل بنزین-ایرانی-خودرو های توربو به دلیل بالا رفتن فشار داخل سیلندر نیاز به بنزین با اکتان مناسب دارند، ولی متاسفانه بنزین داخلی با اکتان بسیار پایین تر از استاندارد های جهانی برای این خودرو ها به مرور مشکل ایجاد می کند و موتور این خودروها با Knocking و Pingingبسیار زود تر از خودروهای تنفس طبیعی مصطحلک می شوند.

آین مکمل بنزین اکتان بنزین را تا 10 پوینت افزایش می دهد ( هر پوینت 0.1 RON یا عدد اکنان می باشد) . همین مقدار ،که البته در بین تمام مکمل های بازار بیشترین مقدار می باشد، کمک شایانی به محافظت از موتور می نماید و همین موضوع باعث پرطرفدار بودن اکتان بوستر آلتیما در بین مشتریانی که استفاده از ابن مکمل را حتی برای یکبار تجربه کرده اند،می باشد.

متریال بکار رفته

اکتان بوستر آلتیما-مکمل بنزین  با کیفیت و مرغوبیست که دارای حداکثر  MMT مجاز از لحاظ آلایندگی هوا در خیابان می باشد و با توجه به قیمت با صرفه ترین اکتان بوستر و مکمل بنزین موثر بازار می باشد.

تاثیر ، اهمیت و عملکرد اکتان

بالا بردن عدد اکتان و کیفیت سوخت در تمام دنیا حتی برای کارخانجات فراری ، بنز ، بی ام و ، پورشه و … بسیار مهم بوده و کمپانی صرفا پیشنهاد مصرف سوخت ریسی می نماید و علت هم کاملا واضح است.

اکتان بنزین های سوپر در اکثر کشورها 96 RON می باشد که در ایران به ادعای شرکت نفت 91 و با توجه به تست های انجام شده بر روی خودروهای ما حدود 87 می باشد، مسلما اکتان 100 برای مصرف خودروهای ریس می باشد ولی اکتان 91 حداقل اکتان مورد قبول برای یک خودروی امروزی به خصوص خودرو های توربوشارژ می باشد.

بنابر این افزودن اکتان بوستر یا مکمل بنزین به باک خودرو امری منطقی به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که اکتان بوستر آلتیما قابلیت شویندگی سیستم سوخت رسانی ، باک و قطعات اشتعالزای موتور را دارا بوده و به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت ایران تمامی قطعات سیستم سوخت رسانی ماشین های کارکرده (این مطلب در مورد خودرو های صفر کیلومتر صحیح نمی باشد) پوشیده از رسوبات مختلف میباشند .

برای رسیدن به نتیجه مطلوب مصرف 3 قوطی و سه باک پر پیشنهاد می شود.

مصرف 2 قوطی اول اکتان بوستر آلتیما-مکمل بنزین-در 2 باک اول تمامی رسوبات را از سطوح جدا نموده و وارد سوخت خودرو میکند زیرا تنها راه خروج این رسوبات، سوختن در موتور خودرو و خروج از اگزوز اتومبیل است.

نتیجه مطلوب از نظر شتاب ،کارایی ،قدرت و کشش از باک سوم به بعد به طور قابل توجهی قابل مشاهده خواهد بود.

هشدار:

-محصول قابل اشتعال است.

- در صورت بلعیده شدن می تواند کشنده باشد.

- موجب سوزش چشم، سردرد و سرگیجه می گردد. در صورت برخورد با چشم، چشمان خود را سریعا با آب تمیز بشویید.

- دارای مواد سمی است از رها کردن آن در محیط زیست بپرهیزید.

- در زمان استفاده از این محصول از سیگار کشیدن خودداری شود و از گرما و سطوح داغ دور نگه داشته شود.

- از بسته بودن درب محصول  اطمینان حاصل کنید.

-در فضای دارای تهویه مناسب نگهداری شود.

مقدار بهینه 150 میلی لیتر برای 35-40 لیتر است. 300 میلی لیتر برای 70-75 لیتر کافی است. -این محصول خود مخلوط است.-در صورت اضافه کردن بیش از اندازه آسیبی ایجاد نمی کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH993
نظرات
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم