×

پیستوله رنگ پاش استرانگ STRONG مدل LM70G با انتخاب نازل

مرجع:
MCH5146

طرح استرو
حجم مخزن: 600 سی سی
دارای قابلیت تنظیم سوزن
جهت مصرف عمومی

ادامه مطلبShow less
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پیستوله بادی با عناوینی همچون رنگ پاش بادی یا پیستوله رنگ پاش هم شناخته می شود. از آنجایی که پیستوله سه تنظیم حرفه ای استرانگ مدل LM3000 با نیروی باد راه اندازی می شود، آن را اینطور نام نهاده اند، این محصول دارای سوزن استیل ضد زنگ میباشد و برای مصارف صنعتی طراحی شده است و حجم مخزن آن برابر 600 سی سی میباشد. قطر نازل پیستوله سه تنظیم حرفه ای استرانگ مدل LM3000 برابر 1.3 میلیمتر میباشد.

پیستوله بادی وسیله ای است که عملیات پاشش را با استفاده از منبع تغذیه باد حاصل از کمپرسور هوا انجام می دهد. این محصول باعث افزایش سرعت و دقت، کاهش خستگی، یکنواخت نمودن عملیات پاشش و در نتیجه افزایش کارایی می شود. این نوع از پیستوله ها با قدرت داخلی هوا و عمل مکش و دمیدن سبب پاشِش رنگ و محتویات درونی خود بر روی سطح مورد نظر می شوند و همواره از یک کمپرسور بادی چه بصورت اتصال به اسپری خود و چه بصورت جداگانه برخوردار می باشند.

یکی از مهم ترین مسائل در خرید پیستوله ها، نازل به کار رفته در آن است. نازل وظیفه خارج کردن رنگ و مواد مختلف را دارد. قطر نازل با توجه به نوع کار و نوع ماده ای که در مخزن است، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، از نازل با قطر ۱.۳ میلی متر برای رنگ کاری خودرو و از نازل هایی با قطر ۲.۱ میلی متر برای رنگ فضا های عمیق تر استفاده می شود. توجه داشته باشید که فشار هوای نامناسب می تواند منجر به خسارت و کاهش عمر مفید ابزار های بادی شود. همچنین اگر فشار هوای کمپرسور باد نامناسب باشد، باعث بروز خسارت در دیگر ابزار های بادی می شود. فشار هوای ابزار بادی نباید خیلی کم و یا خیلی زیاد باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH5146
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3
1 نظرات
کیفیت
(3)
فعلن نظری ندارم

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم