تبدیل فورد فوکوس به اسپیدستری دلپذیر

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

طرفداران خودروهای اسپیدستر همانند آستون مارتین V12 اسپیدستر، مکلارن الوا یا مرسدس SLR استرلینگ موس یا فراری SP2 مونزا احتمالاً با دیدن قیمت‌های وحشتناک آنها، خود را متقاعد به تماشای صرف آنها می‌کنند اما برخی نیز در این مرحله متوقف نمی‌شوند. مثلاً این شرکت روسی که فورد فوکوس را تبدیل به یک اسپیدستر جالب و دلپذیر کرده است.

این فوکوس، یک اسپیدستر به معنای واقعی آن است. بدون شیشه‌های جلو و با دو صندلی و قوز پشت صندلی‌ها که در مجموع ما را به یاد خودروهای بسیار گران قیمت می‌اندازد. یک شرکت روسی به نام Ford Market کار را از یک فورد فوکوس استاندارد شروع کرده، سقف و درهای عقب را حذف کرده و یک جفت صندلی مسابقه‌ای و پنل های جدید برای کابین اضافه نموده است. ضربه‌گیرهای روی درها حذف شده و حتی دیگر دستگیره معمول خودرو نیز به چشم نمی‌خورد تا شاهد نمایی یکدست و تروتمیزتر باشیم.

فورد فوکوس اسپیدستر در سال گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی سن‌پترزبورگ روئیت شد و اکنون با تغییراتی الهام گرفته از نسخه ST-Line فوکوس، انتظار می‌رود با همان موتور اکوبوست فورد ارائه شود. البته هنوز اطلاعاتی از تحویل و قیمت آن منتشر نشده است.

منبع:pedal

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم