سیتروئن C3 ایرکراس ریپ کورل جدید

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

ایرکراس جدیدترین عضو سبد محصولات سیتروئن است که با پسوند ریپ کورل عرضه می‌شود. محصولات ریپ کورل سیتروئن حاصل همکاری این خودروساز فرانسوی با تولید کننده پوشاک ورزشی می‌باشد.

این خودروی سفارشی که C3 ایرکراس ریپ کورل نام گرفته بر پایه تریم شاین تولید می‌شود و در بدنه و کابین از برخی ویژگی‌های متمایز سود می‌برد.

خودروی موردبحث با رنگ‌های بدنه خاکستری پلاتینیم، خاکستری کومولوس، مشکی نرا و سفید در دسترس بوده و از سقف مشکی با میله‌های سقفی براق، فلاپ های جلو و عقب و رینگ‌های 16 اینچی سود می‌برد.

تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودرو شیشه‌های تیره، لوگوهای ویژه روی درب‌ها و عناصر رنگی در چراغ‌های جلو، رینگ‌ها و آینه‌بغل‌ها می‌باشد. در کابین نیز پوشش پارچه‌ای خاکستری با دوخت سفیدرنگ دیده می‌شود.

یک صفحه‌نمایش 7 اینچی به همراه ناوبری تام تام، تشخیص صوتی، سرویس‌های ارتباطی، اندروید اتو و اپل کارپلی نیز در C3 ایرکراس ریپ کورل وجود دارند. همچنین پکیج اتوی سیتروئن در این خودرو شامل سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران است.


سیتروئن پکیج‌های کانکت باکس، ترمز ایمنی فعال و پکیج شهری را نیز به این خودرو افزوده است. پکیج شهری شامل شیشه‌های جلو و عقب برقی، آینه‌بغل‌های برقی و گرم شونده، دستیار پارک عقب و… می‌باشد.

منبع:pedal

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم