دیاگ بنز

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش

دیاگ بنز SD CONNECT

یکی از برند های جهانی شناخته شده ی خودرو شرکت آلمانی مرسدس بنز می باشد.

مرسدس بنز از سال 1926 وارد بازار جهانی خودرو شده است.

حال با توجه به امکانات و ویژگی های خاص و روزافزون محصولات این برند ، ناخودآگاه این سوال پیش می آید که چگونه میتوانیم به بهترین و دقیقترین نحو به تعمیر و عیب یابی آن بپردازیم.

بنز با اینکه یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین خودروهای جهان است ، همینطور از پیچیده ترین ها نیز میباشد.

پس با وجود این پیچیدگی ها و سختی ها باید به دنبال دقیق ترین و بهترین روش برای تعمیر محصولات این کمپانی جهانی بود.

در این وضعیت SD CONNECT به کمک تعمیر کاران خودرو می آید و همه ی گره ها را به آسانی باز میکند.

اما این بانی حل مشکلات از کجا آمده است ;SD CONNECT ساخت کشور های آلمان ، روسیه و چین می باشد.

دیاگ مرسدس بنز چیست ؟

دستگاه دیاگ SD CONNECT برای عیب یابی خودروهای کمپانی بنز ، با قابلیت های ویژه ی سخت افزاری و نرم افزاری به بازار عرضه شده است و قابلیت اتصال به تمامی خودرو های تولید شده از سال 2000 به بعد را دارا می باشد.

SD CONNECTنسل جدید تجهیزات تشخیصی بنز برای تمام وسایل نقلیه فعلی و جدید بنزاست.
همچنین دارای قابلیت هایی از جمله تشخیص، برنامه نویسی، مطالعه شبیه سازی،دسترسی به اطلاعات، تعمیر و نگهداری خودرو، بولتن خدمات فنی و غیره میباشد.
Xentryجدید بهتر ازC3 DASاست و می تواند مرسدس بنز را برای به روز رسانی و برنامه ریزی و تنظیم کدهای آن به اینترنت متصل کند.
همچنین باید به این نکته توجه کرد کهکاراییSD-Connectبه طور چشمگیری بهتر و سریعتر از STAR است.

  • قابلیت های سخت افزاری :

پکیج سخت افزاری SD CONNECT دارای پورت LAN ، دنگل WIFI ، اینتر فیس و کابل های تمامی خودرو ها و موتور ها می باشد.

این پکیج شامل کابل 14 پین ، 38 پین ، 8 پین ،LAN و OBD2 می باشد.

■ پورت LAN : از درگاه LAN میتوان برای انتقال لطلاعات بین دو وسیله استفاده کرد ، که باعث سهولت کار با دیاگ را فراهم مینماید.

از دیگر قابلیت های دیاگ بنز میتوان به خواندن تمامی کد های خطا و پاک کردن آن ها ، نمایش کلیه ی اطلاعات دریافت شده و کالیبراسیون همه ی بخش های خودرو اشاره کرد.

  • قابلیت های نرم افزاری :

SD CONNECT همچنین نرم افزارهای عیب یابی و آموزشی زیر را به همراه دارد:

DAS-XENTRY, WIS, EPC, STAR FINDER, SD MEDIA, PART PRICE, VEDIAMO

که به توضیحات هر یک از آن ها میپردازیم ;

DAS-XENTRY ■ : از بهترین نرم افزار های موجود برای تعمیرات و پارت نامبر قطعات ، حذف و باز کردن پراگمین تمامی خودروها و نمایش انها میباشد.

■WIS : یکی از نرم افزارهای منحصر به فرد کمپانی بنز است که همه ی اطلاعات لازم برای تعمیرات و عیب یابی و نقشه های سیم کشی تمامی محصولات بنز را دارا است .

■EPC : از نرم افزار EPC BENZ به منظور دسترسی به لیست کامل پارت کاتالوگ و شماره فنی ها و همچنین نقشه های جاسازی قطعات ، استفاده میشود.

■STAR FINDER : نرم افزار راهنمای پیدا کردن محل قطعات

■SD MEDIA : نمایش فیلم های آموزشی کمپانی

■PART PRICE : دسترسی به بروزترین لیست قیمت قطعات

دیاگ SD CONNECT به بیش از 20 زبان دنیا دسترسی دارد.

اکنون بهتر است به توضیحات کامل تری از نرم افزارها بپردازیم.

EPC BENZ :

همانطور که پیش تر ذکر شد EPC شامل لیست پارت کاتالوگ قطعات و ... می باشد.

تعمیرکاران برای دسترسی به بانک عظیمی از اطلاعات و لیست شماره فنی تمامی قطعات خودرو های سبک و سنگین بنز می توانند به نرم افزار قطعه یابی آن یعنی EPC رجوع نمایند.

EPC قادر است خودرو ها را از طریق شماره شناسایی ، جستجو کرده و به ترجمه شماره شاسی آن ها بپردازد. همچنین از طریق آن امکان تهیه و نمایش لیست سفارشات ، DATA CAED ،تمامی آپشن های خودرو و قطعات مشابه وجود دارد.

نرم افزار EPC قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های 7-8.1-10 در هر دو ورژن 32 و 64 بیتی را داراست.

توجه نمایید که برای نصب این برنامه در سیستم خود به فضایی حدود 40 گیگابایت نیاز دارید.

نرم افزار رابط دیاگ بنز XENTRY :

XENTRY را به جرات می توان از قدرتمندترین نرم افزار های تعمیراتی مربوط به بنز نامید که کلیه راهنمایی های لازم برای تعمیر خودرو و هر آنچه که نیاز یک تعمیرکار بنز میباشد را داراست.

از این قابلیت ها میتوان به خواندن کد های خطا ، نمایش و حتی پاک کردن آن ها ، فعالسازی و ریست کردن همه ی یونیت ها و سرویس ها و ... اشاره کرد.

این برنامه توسط کارشناسان نرم افزاری شرکت ماشین سافت بر روی لپ تاپ با هارد خریداران نصب شده و بعد از آپدیت و ارسال آموزش های اولیه نیز ارائه خواهد شد.

BENZ WIS :

یکی از دیگر محصولات کمپانی بنز و نرم افزار مختص بنز ، WIS می باشد که همچون سایر نرم افزار های بنز یکی از بهترین ها در حیطه ی خود میباشد و شامل کاملترین اطلاعات لازمه است.

اگر بخواهیم از بعضی قابلیت های آن نام ببریم می توانیم به لیست نقشه های سیم کشی و عیب یابی ، تعمیرات مکانیکی ، اطلاعات مربوط به آپشن ها و ... اشاره کنیم.

برای استفاده از WIS کافیست شماره شاسی خودروی خود را وارد کرده و تمامی مشخصات و اطلاعات مربوط به بخش های مختلف آن و مورد نیاز برای عیب یابی را دریافت نمایید.

WIS نیز همانند EPC بر روی سیستم عامل های 32 و 64 بیتی ورژن 7 - 8.1 - 10 به طور رایگان نصب میگردد و فضایی حدود 40 گیگابایت را اشغال می نماید.

 

جهت مطالعه ی بیشتر و ثبت سفارشات روی لینک مربوطه کلیک نمایید:

دیاگ بنز SD CONNECT

نرم افزار EPC BENZ

نرم افزار رابط دیاگ بنز XENTRY

نرم افزار BENZ WIS

 

محصولات مرتبط
199,000 تومان
نرم افزار BENZ WIS ASRA راهنمای تعمیرات خودروهای سواری ، سنگین کشنده کامیون و اتوبوس بنز- نرم افزار WIS ، تخصصی تر نرم افزار ویژه تعمیرات شرکت مرسدس بنز میباشد که شامل کامل ترین اطلاعات فنی، مکانیکی، برقی و نقشه های...
199,000 تومان
نرم افزار ای پی سی بنز Mercedes Benz EPC ورژن 2019نرم افزار قطعه یابی بنز شامل شماره فنی  قطعات خودروی های بنز بهمراه موقعیت قرار گیری قطعات و نقشه های انفجاری میباشد.این نرم افزار قابلیت دیکد و شناسایی خودرو از روی...
محصول ناموجود میباشد
دوره های پیشرفته و فوق پیشرفته تخصصی آموزش برق ، دیاگ ، شبکه ، نقشه خوانی ، برنامه ریزی و کدینگ خودرو های مرسدس بنز توسط مجرب ترین مدرس های ایران. دوره در تبریز برگزار میشود. هزینه دوره ها: مقدماتی 4.000.000 تومان...
50,000 تومان
نرم افزار Star Finder جامع ترین نرم افزار مرسدس بنز در زمینه پیدا کردن مکان عیب خودرو  های بنز و راه حل هایی در جهت  رفع آنها با توجه به خطا میباشد.در این نسخه نقشه های سیم کشی اتاق های مختلف بنز نیز وجود دارد.حجم...
42,500,000 تومان
دستگاه SD Connect  دیاگ بنز و عیب یاب تخصصی خودرو های این کمپانی میباشد که تمامی عملیات عیب یابی و رفع آن ، ریست ها ، تعاریف یونیت ها ، SCN کدینگ و ... را میتواند انجام دهد.ساخت چینیکسال گارانتی دستگاهشش ماه گارانتی...
محصول ناموجود میباشد
نرم افزار Xentry یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مرسدس بنز جهت راهنمای تعمیرات و شماره فنی قطعات و مجموعه نرم افزارهای عیب یابی میباشد که انجام کلیه عملیات های پروگرمینگ ، اس سی ان کدینگ، عیب یابی و نمایش کدهای خطا و...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم