نام عیب یاب و دیاگ تخصصی کاترپیلار چیست ؟

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

کلمه دیاگ در اصل از کلمه انگلیسی diagnostic  سرچشمه گرفته و به معنای عیب یابی که در اختصار ما به آن دیاگ میگوییم .

ماشین آلات راهسازی کاترپیلار نیز مانند سایر خودروها در طول این سالها پیشرفت های بسیار زیادی از بابت سیستم ها و یونیت های نصب شده بر روی آنها کرده اند ، تاجایی که این ماشین آلات اکنون از پیشرفته ترین ریز پردازنده ها برای کنترل زیر به ریز بازو ها و اهرم ها استفاده می کنند تا عمکلردی سریع و دقیق داشته باشند.

مانند مثال یک بیل مکانیکی و لودر کاترپیلار را مد نظر بگیرید که متشکل از چند بازو ، چند جک ،چند سنسور و ... هست برای کنترل این تشکیلات قاعدتا یک سامانه یک پارچه نیاز هست تا بتواند تمامی این موارد را کنترل و به آنها دستور نیز بدهد که تمامی این موارد توسط ایسیو انجام میشود.

وقتی دستوری به یک یونیت یا عملکرد داده میشود و جوابی از آن دریافت نمیگردد این بعنوان یک خطا در ایسیو ثبت میشود که در صفحه مونیتور لودر یا هر ماشین سنگین با عنوان علامت چک ظاهر میشود.

در این موارد شرکت های سازنده ایسیو درگاه هایی برای اتصال دستگاه های عیب یاب یا دیاگ بر روی موتور یا ماشین آلات تعبیه میکنند که توسط آن میتوانید با پروتکل های مختلف به دستگاه منصل شده و آنرا عیب یابی کنید .

دیاگ های کاترپیلار در دو  سری CAT ET 2 , CAT ET3  تولید شده است که CAT ET2 مدل قدیمی و CAT ET 3 مدل جدید آن با ساپورت ماشین آلات تا سال 2020 میباشد و درصورت ارائه ورژن های جدید نرم افزار ET  امکان ارتقا به ورژن 2021 و حتی 2022 امکان پذیر خواهد بود.

از الزامات یک تکنسین کاترپیلار داشتن یک دیاگ ای تی میباشد که بتواند تمامی عیوب وارده بر روی یک دستگاه را پیدا کرده و سریعا نسبت به رفع آن اقدام کند.

دیاگ کاترپیلار ارائه شده توسط مجموعه ماشین سافت دارای ضمانت یکساله کیفیت بسیار بالا و بهمراه نرم افزار SIS و  ET ارائه میگردد.

جهت خرید دیاگ و عیب یابی اصلی کاترپیلار اینجا کلیک کنید.

محصولات مرتبط
محصول ناموجود میباشد
دیاگ و یا عیب یاب کاترپیلار و پرکینز 3 CAT ET عیب یاب کلیه ماشین آلات شرکت کاترپیلار و پرکینز میباشد که با اتصال به کامپیوتر و نرم افزار CAT ET توانایی خواندن کلیه مشکلات،خطاهاوگزارش های قسمت های مختلف را دارد.ساخت...
399,000 تومان
نرم افزار CATERPILLAR SIS کاترپیلار اس آی آس ورژن 2021.01کاملترین و جامعترین نرم افزار به جهت راهنمایی برای تعمیرات تمامی ماشین آلات کاترپیلار باضافه نقشه سیم کشی و کاتالوگ شماره فنی قطعات مورد استفاده در این ماشین...
250,000 تومان
دستگاه دیاگ کاترپیلار (Caterpillar ET) عیب یاب اصلی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار است. این دستگاه قابلیت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ را دارد.نصب و راه اندازی رایگان و سریع با 6 ماه پشتیبانیقابلیت نصب روی ویندوز...
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم