کراس اور جدید تاتا پانچ با قیمت بسیار رقابتی ۶,۷۴۵ دلار معرفی شد

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش

تاتا موتورز از کراس‌اور کوچک و ارزان‌قیمت پانچ مبتنی بر هاچ‌بک آلتروز و الهام‌گرفته از خودروی مفهومی HBX رونمایی کرد که قیمتی حدود ۶٬۷۴۵ دلار خواهد داشت. 

تاتا موتورز اولین تصویر از کوچک‌ترین خودروی شاسی‌بلند موجود در سبد محصولات خود را منتشر کرد که «پانچ» (Punch) نام دارد. به گزارش Carscoops، مدل آینده نسخه‌ی تولیدی خودروی مفهومی Tata HBX است که سال گذشته معرفی شد و در آینده‌ی نزدیک در هند فروخته می‌شود. بد نیست بدانید که کراس‌اورهای ارزان‌قیمت هم‌اکنون در این کشور بسیار محبوب هستند. 

طراحی پانچ نسبتا مدرن است و از طراحی چراغ جلو دوگانه مشابه مدل‌‌های بزرگ‌تر Harrier و Safari و بدنه‌ای عضلانی استفاده می‌کند. سقف سفید رنگ همراه با ستون‌های مشکی و روکش پلاستیکی در سراسر بدنه، روند طراحی فعلی خودروهای شاسی‌بلند را دنبال می‌کند و باعث می‌شود پانچ ماجراجویانه به نظر برسد. حداقل این شباهت را می‌توان در میان مدل‌های بالاتر مانند تاتا آلتروز (Tata Altroz) به وضوح دید. برخی از خصوصیات پانچ از هاچ‌بک کوچک تاتا آلتروز الهام می‌گیرد که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد.

مسئولان تاتا موتورز می‌گویند که کراس‌اور پانچ برای کاربران نسل بعدی طراحی شده است؛ بنابراین ما انتظار داریم که صفحه‌نمایش لمسی شناور و جلوداشبورد تا حدی دیجیتالی موجود در خودروی مفهومی HBX را حفظ کند.

هاچ بک تاتا آلتروز / Tata Altroz

پانچ روی معماری پیشرفته و جدید آلفا آرک (ALFA-ARC) قرار دارد که به معنی معماری سبک‌وزن، چابک و انعطاف‌پذیر (Agile Light Flexible Architecture) است. همچنین برخی خصوصیات خود را از هاچ‌بک آلتروز دریافت می‌کند. این شرکت اطلاعاتی درباره‌ی پیشرانه‌‌ی پانچ منتشر نکرده، اما احتمالاً پانچ مجهز به پیشرانه‌ی سه سیلندر ۱٫۲ لیتری در مدل‌های تنفس طبیعی یا توربوشارژ خواهد بود. قدرت تاتا پانچ از طریق جعبه‌دنده پنج سرعته دستی یا اتوماتیک منحصرا به محور جلو منتقل می‌شود.

رقبای تاتا پانچ شامل رنو کوید، ماروتی سوزوکی ایگنیس و هیوندای کاسپر آینده هستند. انتظار می‌رود قیمت این کراس‌اور از ۵ میلیون روپیه (۶٬۷۴۵ دلار) برای نسخه‌ی پایه شروع شود.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم