نام آی-پاور برای محصولات الکتریکی اینفینیتی

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش

نیسان از سال ۲۰۱۰ برای خودروی الکتریکی لیف، نام E-Power را ثبت کرد و این نام برای قوای محرکه محصولات الکتریکی شده نیسان نظیر نوت، کیکس و اخیراً آریا نیز به کار می‌رود. اخیراً نیسان نام i-Power را نیز از طریق اداره ثبت علائم تجاری در آمریکا برای خود ثبت نموده است.

طبق اسنادی که Carbuzz به دست آورده، ثبت این نام تجاری در چند روز پیش صورت گرفته و به‌طور خاص برای خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما حدس زده می‌شود با توجه به استفاده از نام E پاور برای نیسان، این نام جدید برای محصولات لوکس الکتریکی اینفینیتی مورد استفاده واقع شود.

اینفینیتی قبلاً قول داده بود که به یک برند پایدار لوکس تبدیل شود و برنامه این برند با محصولاتی الکتریکی و هیبریدی در چند سال آینده تقویت خواهد شد. البته طبق گفته مدیر ارشد این شرکت، اینفینیتی از همان قوای الکتریکی محصولات نیسان سود خواهد برد اما تنظیمات خاص خود را بر روی آن‌ها اعمال خواهد کرد.

احتمالاً نسخه‌های لوکس‌تر اینفینیتی بر اساس نیسان آریا با انتقال نیرو به هر چهار چرخ را در ابتدا شاهد خواهیم بود. خودروهای کانسپت QX60 مونوگراف و QX Inspiration نیز می‌توانند تایید کننده تولید کراس‌اوورهای الکتریکی سه ردیفه اینفینیتی باشند.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم