مشکل گیر کردن لنت خودروی سانتافه ۲۰۱۶

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش

مالک با اظهار به اینکه لنت های خودرو در حالت دنده عقب گیر میکنند و مانع از حرکت روان خودرو میشوند وارد نمایندگی شد.
بعد از تست های اولیه متوجه شدیم که وقتی خودرو در حالت دنده عقب گذاشته میشود باید کمی پدال گاز را فشار دهیم تا خودرو شروع به حرکت کند ولی در بقیه ی دنده ها خودرو کاملا درحالت مطلوب قرار داشت.
به نظر می رسید که با تعویض روغن گیربکس و استفاده از محلول شست و شوی و در آخر ریست گیربکس این مورد باید برطرف بشه که ماهم انجام دادیم و خودرو تغییر چندانی نکرد.
وقتی هم خودرو را روی جک قرار دادیم متوجه شدیم که ۴ چرخ خودرو در حالت خلاص با قدرت کم می چرخند.
برای این عیب به نظر رسید که هیچ ربطی به داخل گیربکس نباید داشته باشه و مورد چرخش چرخ ها در حالت دنده خلاص مربوط به گیر داشتن ترنسفر جلو میباشد.
با توجه به اینکه مشکل دنده عقب رفع نشده بود شروع به باز کردن گیربکس و تعویض تمام صفحه ها واشر ها و فیلترش نمودیم و در انتها متوجه شدیم که هر دو عیب خودرو برطرف شده است و ترنسفر جلو هم موردی ندارد.

محصولات مرتبط
محصول ناموجود میباشد
دیاگ اسکانیا که به مدل وی سی آی VCI 3 معروف میباشدعیب یاب تخصصی و اصلی ماشین آلات ، کامیون و اتوبوس های اسکانیا میباشد که قابلیت چک کردن پارامترها ، خواند خطا و پاک کردن خطا ، برنامه ریزی مجدد یونیت  ، تغییرات...
محصول ناموجود میباشد
دیاگ بی ام و BMW آیکام ICOM مدل A2این دستگاه به کمک سیستم ارتباطی شبکه ای خود قادر است از یک سو به کامپیوتر متصل شده و از طرف دیگر از طریق پورت OBD به تمامی خودروهای بی ام و متصل شود تا تمامی عیب یابی ها را از آن طریق...
محصول ناموجود میباشد
دیاگ Launch X431 HD یک دیاگ مولتی برند از محصولات شرکت لانچ می باشد . این دیاگ از انجایی مولتی برند است بیش از 60 خودرو ساز سنگین چینی – روسی – اروپایی و آمریکایی را ساپورت میکند . در طرح جدید فروش دیاگ ماشین سافت شما...
محصول ناموجود میباشد
دستگاه دیاگ سیستم ترمز بندیکس Bendix ACOM عیب یاب اصلی سیستم ترمز بندیکس می باشد. این دیاگ مورد استفاده برای خودروهایی که ازسیستم ترمز بندیکس Bendix  ACOM در آنها استفاده شده است.
محصول ناموجود میباشد
آیکو دیاگ نام دیاگ تخصصی کمپانی ایرانخودرو میباشد که باقابلیتهای منحصر بفرد خود،تمامی عملیات عیب یابی و تنظیمات مربوط به خودرو های مذکور رابه صورت کامل انجام میدهد. در طرح جدید فروش دیاگ ماشین سافت شما مبلغی را در...
محصول ناموجود میباشد
دستگاه دیاگ و عیب یاب اصلی داف که به نام  DAF VCI-560 مشهور است این دستگاه ساخت کشور های  سوئد – چین میباشد. این دیاگ برای عیب یابی تمامی کامیون و اتوبوس های کمپانی داف مورد استفاده قرار میگیرد.
محصول ناموجود میباشد
این دستگاه برای تعریف (لرن) و پروگرمینگ (برنامه ریزی) تاخوگراف های قدیمی یا همان آنالوگ نصب شده بروی کامیون ها واتوبوس ها باضافه تاخوگرافهای کارتی یا دیجیتال (کامیون های جدید) مورد استفاده قرار میگیرد.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم