فولکس‌واگن گلف GTI پریور دیزاین، تبدیل رویا به واقعیت

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش

به نظر می‌رسد انتشار رندر خودروهای جذاب با استقبال برخی عزیزان مواجه شده است. این موضوع جای تعجب زیادی ندارد زیرا همواره از دیدن استعداد نهان برخی طراحان آماتور دنیای خودرو لذت می‌بریم. البته گاهی اوقات چنین رندرهایی به واقعیت هم تبدیل می‌شوند و مورد اثبات کننده آن همین فولکس‌واگن گلف GTI نسل دوم می‌باشد.



این رندر چند ماه پیش توسط Khyzyl Saleem منتشر شده بود. او تائید کرده شرکت پریور دیزاین با او تماس گرفته و خواهان تولید واقعی این خودرو شده است. این تیونر با همکاری شرکت JP پرفورمنس مستقر در دورتموند اقدام به تولید رندر موردبحث خواهد کرد.



طراح این گلف GTI گفته است:

فعلاً چیز زیادی درباره این پروژه نمی‌دانیم اما Khyzyl تائید نموده این گلف طراحی پیشرانه عقب دارد. از نظر جنبه‌های بصری شاهد کیت بدنه پهن با سپرها، رکاب‌ها، دیفیوزرها و بال عقب جدید هستیم. این هاچبک داغ از چرخ های عقب بسیار پهن استفاده کرده و برای جا دادن این رینگ‌ها در جای خود از بچه گلگیرهای بزرگی استفاده شده است. چیزی که باعث جلب‌توجه می‌شود پانل شیشه عقب است.



طراح خودرو می‌گوید: “با پیشرفت این پروژه شاهد انتشار جزئیات بیشتر خواهید بود.” به این ترتیب احتمال دارد کار روی این پروژه در آینده نزدیک شروع شود. ما به‌دقت دنبال جزئیات این خودرو خواهیم بود و در صورت انتشار اخبار بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.
.
.
.
.
.
منبع:pedal



نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارسال‌پیام‌واتساپ‌

تماس‌ساعت9تا16لمس‌کنید

تماس از ساعت 10 الی 15- 04134444149

ارسال‌پیام‌روبیکا

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم