نسل آیندهٔ مرسدس C63 S AMG، موتور 4 سیلندر، 530 اسب بخار قدرت

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش

در نسل آیندهٔ مرسدس C63 AMG پیشرانهٔ 4 لیتری V8 توئین توربوی کنونی با یک قوای محرکهٔ چهار سیلندر هیبریدی جایگزین خواهد شد. هرچند در آن زمان مرسدس-آام‌گ این گزارش را تأیید نکرد اما حالا گزارش جدیدی در این رابطه منتشر شده و به نظر می‌رسد ادعای اتوکار حقیقت داشته است. همان‌طور که پیش‌تر گفته شده بود، نسل آیندهٔ C63 از پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ M139 مرسدس استفاده خواهد کرد یعنی همان موتوری که هم‌اکنون زیر کاپوت هاچ‌بک اسپرت A45 قرار گرفته است.



البته در C63 جدید این موتور چهار سیلندر به سیستم پلاگین‌هیبریدی AMG EQ-Power مجهز خواهد بود تا پرفورمنسی که در این مدل نیاز است را ارائه کند. آام‌گ همچنین با همکاری بخش قوای محرکهٔ عملکرد بالای خود در بریکسورث بریتانیا در حال توسعهٔ یک توربوشارژر پیشرفتهٔ جدید برای استفاده در این موتور چهار سیلندر است. در این گزارش گفته شده قوای محرکهٔ چهار سیلندر هیبریدی نسل آیندهٔ نسخهٔ اسپرت C کلاس 480 اسب بخار قدرت در مدل C63 و 530 اسب بخار قدرت در مدل C63 S تولید خواهد کرد. اگر این اعداد درست و دقیق باشند، یعنی نسل آیندهٔ پرچم‌دار خانوادهٔ C کلاس 20 اسب بخار قوی‌تر از نسل کنونی خواهد بود.


این گزارش همچنین ادعا کرده که نسخهٔ AMG ضعیف‌تر C کلاس جدید یعنی C43 هم به همین قوای محرکهٔ چهار سیلندر هیبریدی مجهز خواهد بود اما این ترکیب در اینجا حدود 390 اسب بخار قدرت ارائه خواهد کرد. گفته شده ممکن است نام C43 هم به C53 تغییر پیدا کند. در این گزارش گفته شده نسل جدید C کلاس سال آینده به بازار خواهد آمد و همچنان در برمن آلمان، پکن چین، آلابامای آمریکا و آفریقای جنوبی تولید خواهد شد.

منبع:pedal

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم