×

کیت تست سلامت موتور و تشخیص نشتی واشر سرسیلندر سی اس CS ترکیه

مرجع:
MCH7353

تا حالا به این موضوع فکر کردید که چقدر خوب میشد اگر می توانستید با هزینه ای بسیار مناسب، با صرف زمانی اندک، هر چند وقت یک بار خودتان سلامت موتور خودرو خود را تست کنید و از وضعیت آن آگاه شوید. از این طریق، می توانید کلی در وقت، انرژی و پول صرفه جویی کنید. بیشتر مراقب ماشینتان باشید تا مخارج اش به کمترین حد ممکن برسد و یا اینکه هزینه ها رو به تعویق بندازید. تست سلامت موتور سی اس cs دقیقا همین کار رو برای شما انجام می دهد.

  • تشخیص نشتی: واشر سرسیلندر، سرسیلندر، بدنه (بلوک) موتور
  • مناسب برای: خریداران ماشین های دست دوم – ماشین هایی که بیش از 100000 کیلومتر مسافت طی کرده اند.
  • نوع وسیله نقلیه: برای روی تمام وسایل نقلیه قابل آزمایش است. (موتور – سواری – اتوبوس – کامیون و …)
  • مدت زمان انجام تست: تقریبا 10 دقیقه
  • ساخت ترکیه با مواد آلمان

ادامه مطلبShow less
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دستورالعمل تست کیت سلامت موتور سی اس
خبر خوب این است که این انجام این آزمایش می تواند توسط هر شخصی انجام گیرد. کافی است تا مطابق دستورالعمل موجود در بسته بندی پیش روید و مراحل تست را مو به مو اجرا کنید. حالا بریم سراغ بخش هیجان انگیز، انجام تست تنها در 3 مرحله:
مرحله اول – کیت تست حاوی محلول زرد رنگ را در رادیاتور و یا منبع انبساط (قمقمه آب) خودرو قرار دهید. توجه داشته باشید قسمت حاوی مایع زرد رنگ کاملا با آب تماس داشته باشد.
مرحله دوم – ماشین را روشن کنید تا دمای موتور خودرو به حدی برسد که فن رادیاتور شروع به کار کند. نشانگر دما در این مرحله، به خط وسط نزدیک شده است. حالا یک چای برای خود بریزید و حدود 10 دقیقه صبر کنید تا کیت تست کار خود را به اتمام برساند.
مرحله سوم – با اتمام ده دقیقه موتور را خاموش کنید. مواظب دست های خود باشید! اگر موتور بیش از حد گرم باشد کمی صبر کنید تا دمای آن کمی پایین بیاید. سپس با احتیاط درب قمقمه یا رادیاتور را باز و تست را خارج کنید. دقت کنید که کیت تست موتور سی اس گرم باشد. اینگونه مطمئن می شوید که تمام مراحل تست به درستی انجام شده است و آب در سیستم خنک کننده موتور به خوبی گردش کرده است. برویم برای نتیجه گیری
cs-engine-test-kit.jpg

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH7353
نظرات
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم