×

مینی دریل دیمردار (فرز انگشتی) دیتک DTEC مدل P500-12

مرجع:
MCH5512

ساخت : چین
کیفیت ساخت : درجه یک
دارای یک عدد منبع تغذیه با خروجی متغیر جهت تغییر سرعت دستگاه
دارای یک عدد آچار مخصوص سه نظام
سایز سه نظام از 0.3 تا 4 میلیمتر
توان مصرفی    24 الی 36 وات
سرعت بدون بار    18000r/min

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه محدود
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

1- از مهمترین کاربردهای مینی دریل یا فرز انگشتی ، تراش و فرز کاری فلزات است و برای سنگ زنی و ساب زدن جای جوش یا سنگ زنی آهن و قطعات فولادی و فلزی استفاده میشود و در صنایع مختلفی برای ساب زدن و از بین بردن جای جوش در قالب های تزریق پلاستیک و قابلهای تولیدی صنعتی با فرز انگشتی قابل انجام است و بیشتر در این موارد برای فضاهایی که دسترسی به آنها دشوار است میتوان از آن استفاده کرد.

 2- استفاده برای براده برداری و شکل دهی به مواد و متریال های مختلف مانند انواع قطعات فولادی، فلزی، چوبی و دیگر متریال های صنعتی و غیر صنعتی به عنوان مثال برای ساخت یک قطعه صنعتی که در مراحل انتهایی ساخت میباشد و امکان براده برداری با دستگاه تراش یا فرز نیست توسط فرز انگشتی باقی مانده های کار قالب را بوسیله سر فرز یا ابزارهای براده برداری انجام میدهند.

 3- برشکاری توسط تیغ برش یا فرز پولکی که روی یک دنباله 6 میلی متری قرار میگیرد بوسیله فرز انگشتی قابل انجام است. به همین ترتیب برای برش مواد مختلف مانند کلیه فلزات، انواع فولاد ها ، چوب و دیگر مواد صنعتی میتوان از فرز پولکی های مناسب برای برش مواد مختلف استفاده کرد.

 4- سنباده زنی با فرز انگشتی نیز از دیگر توانایی های هر فرز انگشتی است که با نصب انواع سنباده ها میتوان کار سنباده زنی را انجام داد و انواع سنباده هایی که در بازار وجود دارند مانند سنباده چتری، سنباده حلقوی و سنباده های دیگری که در بازار وجود دارند و امکان نصب روی فرز انگشتی را دارند و میتوان بوسیله سنباده انواع فلزات، چوب، شیشه و دیگر متریال ها را سنباده زنی کرد. حتی با نصب سنباده های تخت نیز میتوان سطوح صاف را سنباده زنی کرد و برای زیرکار و رنگ آماده کرد.

5- فرچه سیمی از دیگر ابزارهایی است که میتوان روی انواع مینی دریل نصب کرد و در شکل ها و سایزهای مختلفی وجود دارند که متناسب در هر فضایی میتوان از هریک از این انواع فرچه سیمی استفاده کرد
از فرچه های سیمی معمولا برای زنگ بری ، رنگ بری و تمیزکاری قطعات فلزی استفاده میشود

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH5512
نظرات
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم