×

دستگاه پولیش بادی مدل 1011

مرجع:
MCH5812

وزن:1.1 kg
ابعاد :18 × 15 × 12 cm
جنس بدنه:ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک
فشار هوا استاندارد:6.3 بار (90psi)
قطر ورودی هوا :1/4 اینچ یا 6.35 میلی متر
میانگین مصرف هوا :90 لیتر در دقیقه
سرعت گردش : 0 تا 10000 دور در دقیقه
دارای مکش : دارد
قابلیت کنترل سرعت : دارد (با استفاده از پیچی که در ورودی هوا قرار دارد)
سایز پد : 6 اینچ 6 سوراخ
حرکت اوربیتال : دارد با دامنه حرکت 5 میلی متر 
کیسه براده : دارد

اقلام همراه
– کیسه براده
 – نری کوپلینگ هوا
 – لوله خرطومی به طول 1 متر
 – آچار مخصوص تعویض پد

نکات مهم هنگام استفاده :
– نیاز به سیستم روغن کاری و رطوبت گیر اتوماتیک
 – در صورت عدم دسترسی به سیستم روغن کاری اتوماتیک باید قبل از استفاده و به صورت منظم روغن کاری گردد

ادامه مطلبShow less
1,950,000 تومان
محصول موجود میباشد
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دستگاه سنباده بادی اوربیتال وکیوم دار مدل 1011 ساخت مشترک چین – تایوان شرکت bodun tools است. این دستگاه قابلیت گردش با سرعت 10000 دور در دقیقه را به صورت ساعت گرد دارد. سرعت گردش آن با استفاده از پیچی که در ورودی هوا قرار دارد به آسانی قابل کنترل است. نوع حرکت دستگاه اوربیتال است که علاوه بر جرکت دورانی حول محور مرکزی دستگاه، دارای جرکت نوسانی با دامنه 5 میلی متر است. ورودی هوا این سنباده بادی 1/4 اینچ (6.35 میلی متر) بوده و برای رسیدن به حداکثر سرعت و گشتاور خروجی باید فشار هوای بالاتر از 6.3 بار (90psi) باشد. میزان مصرف باد دستگاه به طور میانگین 90 لیتر در دقیقه بوده و بهتر است از یک منبع هوا با حجم بزرگ استفاده کرد. روشن کردن و استفاده از دستگاه بسیار ساده است و از مهم ترین مزایای این دستگاه نسبت به نمونه های برقی، وزن کم و طراحی جمع و جور است. برای روشن کردن فقط کافی است کلیدی که در بالای دستگاه است با استفاده از کف دست به سمت پایین فشار داد.

سنباده زن بادی مدل 1011 وکیوم دار بوده به این معنی که قابلیت مکش گرد و خاک ناحیه کار را دارد که هم می توان با خروجی مخصوص آن را به جارو متصل کرد و هم با استفاده از لوله خرطومی و کیسه مخصوصی که همراه دستگاه است، گرد و خاک ناحیه کار را مکش و جمع آوری کند. طراحی این دستگاه ارگونومیک و کم حجم بوده و کار کردن با آن راحت است. این دستگاه دارای سیستم میکروفیلتر است و گرد و غبار را بدون کوچکترین نقصی مکش می‌کند. ترمز پد سنباده‌زنی برای جلوگیری از آسیب سطح کار و همچنین قابلیت تنظیم سرعت برطبق نوع کار، از دیگر ویژگی‌های مطلوب این دستگاه است. پد این دستگاه به دو صورت 5 اینچ و 6 اینچ قابل خرید و استفاده است. پد 5 اینچ دارای 5 سوراخ در سطح آن و پد 6 اینچ دارای 6 سوراخ برای مکش گرد و خاک از سطح کار است. این دستگاه مانند همه ابزارهای بادی برای داشتن عمر مفید بیشتر، نیاز به روغن کاری منظم و سیستم رطوبت زنی خودکار دارد.

برای تعویض پد، یک آچار همراه دستگاه قرار دارد که برای تعویض باید از فاصله بین پد و دستگاه با استفاده از آچار شفت دستگاه را قفل کرده و با چرخاندن پد آن را باز یا بسته کرد. همراه دستگاه علاوه بر آچار کیسه برادر و لوله خرطومی به طول یک متر قرار دارد، که برای استفاده از سیستم مکش گرد و خاک، باید لوله خروطمی را به مجرای خروجی (در عکس نشان داده شده) وصل کرد و سر دیگر لوله خرطومی را با کیسه مخصوص وصل کرد.

ronix-6112.jpg

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH5812
نظرات
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم