×

پیستوله سه تنظیم استرانگ STRONG مدل LM2000 با نازل 1.4

مرجع:
MCH5145

حجم مخزن : 600 سی سی پلاستیکی
جنس بدنه : آلومینیوم با روکش نیکل
کاربرد : خانگی - ساختمانی
اقلام همراه : برس تمیز کننده آچار مخصوص
ساخت : چین
گارانتی : ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ادامه مطلبShow less
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

پیستوله بادی با اسامی رنگ پاش بادی یا پیستوله رنگ پاش هم شناخته می شود. از آنجایی که پیستوله صنعتی سه تنظیم استرانگ مدل LM2500 با نیروی باد راه اندازی می شود، آن را اینطور نام نهاده اند؛ در واقع لازمه داشتن پیستوله بادی داشتن یک منبع باد و یا کمپرسور باد می باشد. این محصول دارای سوزن استیل ضد زنگ میباشد و برای مصارف صنعتی طراحی شده است و حجم مخزن آن برابر 600 سی سی میباشد.

این محصول دارای قطر نازل بسیار مناسبی است. جنس بکار رفته در ساخت بدنه و نازل باعث عمر بیشتر این محصول می‌شود. همچنین مخزن این مدل حجم مناسبی از رنگ را در خود جای می‌دهد. برای استفاده از این محصول باید یک پمپ یا کمپرسور باد داشته باشید. سپس پیستوله ‌ی رنگ را با شلنگ‌های مخصوص به کمپرسور متصل کنید. در آخر مخزن را با رنگ پر کرده و رنگ‌آمیزی را شروع کنید. شما می‌توانید برای سرعت دادن به روند رنگ‌آمیزی، به‌جای استفاده از قلم‌موی رنگ از پیستوله صنعتی سه تنظیم استرانگ مدل LM2500 استفاده کنید.

کاربرد های پیستوله بادی:

رنگ آمیزی فلز:

همانطور که می دانید، فلز یکی از اجسامی است که رنگ کردن آن بسیار سخت می باشد و دلیل این امر شره کردن رنگ و جذب نکردن رنگ توسط فلز، می باشد. به همین علت پیستوله ها یکی از بهترین راه حل ها برای رنگ کردن فلزات هستند؛ درواقع به منظور رنگ کردن خودرو ها نیز از همین پیستوله های بادی استفاده می شود. این ابزار بادی به دلیل مزایای زیاد آن، برای استاد کاران و نقاشان بسیار محبوب است.

رنگ‌ آمیزی چوب:

برای رنگ کاری سطوح چوبی میتوانید از پیستوله ها استفاده کنید تا از مشکلات و سختی های رنگ امیزی با قلمو رهایی یابید. به کار گیری پیستوله بادی باعث افزایش سرعت رنگ کاری میشود.

رنگ آمیزی دیوار:

حتی اگر یک بار هم اقدام به نقاشی دیوار خود کرده باشید، می دانید که در هنگام انجام این کار با سختی ها و مشکلات بسیاری همچون ماندن رد قلم، شره کردن رنگ، درد دست و خستگی مواجه می شوید. ممکن است برای از بین بردن این مشکلات نقاشی با غلتک ها را امتحان کرده باشید؛ این کار از نقاشی با قلمو بهتر است اما باز هم بهترین راه حل، استفاده از پیستوله رنگ پاش می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH5145
نظرات
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم