×

بکس بادی 800 نیوتن دینگی DINGQI مدل 76075

مرجع:
MCH2776

درايو ½ اينچ
ورودي هوا ¼ اينچ
وزن:2850 گرم
سرعت 7500R.P.M
اگزوز جلو
گشتاور 800 نیوتن متر قدرت باورنکردنی
ساخت چین
کیفیت بسیار بالا در حد هنس

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه محدود
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات


بکس بادی یکی از نیاز های اصلی تعمیرگاههای خودرویی ، آپارتی و ... میباشد که باعث بالا بردن روند پیشرفت کار میشود.بکسهای بادی  DINGQI از قدرت بسیار ، استهلاک کم و سرعت زیاد برخوردار میباشند و بهترین گزینه برای انتخاب یک بکس بادی میباشد.

همانطور که می دانید باز و بسته کردن پیچ ها و برخی از مهره ها نیاز به انرژی و زمان زیادی دارد که استفاده از روش های سنتی برای کار های صنعتی یا مکان های مانند تعمیر گاه ها به صرفه نیست زیرا این گونه اشخاص روزانه بار ها به باز و بسته کردن مهره ها می پردازند. با ورود آچار بکس ها به بازار کار این گونه اشخاص بیش از پیش راحت تر شده به طوری که ظرف مدت زمان بسیار کم و بدون نیاز به انرژی چندان زیادی می توان عمل باز و بسته کردن پیچ های مختلف را انجام داد. بکس بادی DINGQI با دارا بودن گشتاور 800 نانومتری، با سرعت 7500R.P.M، ورودی هوای ¼ اینچ و ... می تواند گزینه ای آیده آل برای انجام کارهای سنگین باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH2776
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت
(5)
بکس بادی دیگنشی؛به نسبت قیمتش،قدرت فوق‌العاده بالایی دارند و به مراتب از جنیوس 400 500 قدرتمندتر و سریعتر هستندر خرید این ابزار شک نکنید و با تشکر فراوان از فروشگاه ماشین سافت بخاطر قیمت های بسیار مناسب و اعتبار واعتمادی که میشه هرجای کشور باشید با خیال راحت خرید کنید...سپاسگزارم از تمام عوامل شرکت ماشین سافت..

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم