×

هیتر هویه هوای گرم گرداک GORDAK مدل 968 دو کاره دارای دو نمایشگر اصلی شرکتی

مرجع:
MCH2409

- دارای دو بخش باد گرم (هیتر هوای گرم) و هویه متغیر
- دارای صفحه نمایش برای نمایش دمای باد خروجی
- دمای قابل تنظیم برای هویه بین 200 تا 480 درجه
- دمای قابل تنظیم برای باد گرم بین 100 تا 500 درجه
- ولوم تنظیم باد
- توان بخش باد گرم : 450 وات
- توان هویه : 50 وات

ادامه مطلبShow less
محصول ناموجود میباشد
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

- نوع المنت هویه : سرامیکی
- قابلیت تنظیم میزان باد خروجی (حداکثر تا 120L/min)
- دارای 3 عدد نازل با سایز های مختلف برای متمرکز کردن باد خروجی


معرفی


دارای 2 صفحه نمایش دیجیتال مجزا، توان بالا، گرم شدن فوری، بدون نیاز به فن و نویزپذیری کم، حفظ دمای خروجی دقیق و پایدار با طراحی ایمن و دارای سنسورهای حرکتی و سنسورهای حرارتی کنترل شده با PID که دقت بالا را در کنترل دمای زیاد ارائه می دهد. دمای این هیتر هوای گرم به راحتی بین 100 الی 500 درجه سانتی گراد قابل کنترل است در حالی که دمای هویه آن تا 480 درجه سانتی گراد میرسد، لذا برای کاربردهای مختلفی قابل استفاده است!
بزرگترین مزیت این هیتر هوای گرم در کاهش مصرف انرژی می باشد، چراکه سیستم هوشمند این هیتر با وجود کلید مغناطیسی در دسته هیتر، هنگامی که دسته برای کار از استند خود برداشته می شود، بلافاصله وارد حالت کاری شده و بعد از بازگشت دسته هیتر به محل استند خود هیتر به صورت خودکار با رسیدن دما به زیر 100 درجه سانتی گراد وارد حالت صرفه جویی در انرژی می گردد. این امر نقش شایانی در طول عمر بیشتر هیتر و حفاظت از سشوار آن دارد.
این هیتر از دسته سبکی بهره می برد که از نسل جدید سشوارها بوده به نحوی که هیتر و سنسورهای دما و سنسورهای حرکتی بر روی خود دسته سوار شده است که برای استفاده های طولانی مدت و نیز تشخیص حالت بی کاری و لحیم کاری جهت صرفه جویی انرژی مناسب است.



نحوه استفاده

رعایت یک سری نکات در استفاده از این هیتر باعث بالا رفتن عمر هیتر و استفاده بهتر و کارآمدتر می شود. یکی از مزیت های این هیتر مصرف کم آن است که به لطف وجود حالت استند بای از طریق یک سنسور مغناطیسی بر روی دسته حاصل می شود. به این صورت که به محض قرار دادن دسته بر روی استند دما پایین آمده و به حالت استند بای رفته و آماده به کار می شود. به محض برداشتن از روی استند به دمای تعیین شده قبلی برگشته و شروع به کار میکند. این حالت بدون استند هم عمل کرده و تا زمانی که هیتر با زاویه کمتر از 90 درجه نسبت به افق باشد کار میکند و در صورتی که به سمت بالا گرفته شود به حالت ذخیره انرژی می رود. این هیتر دارای دو ولوم که یکی به صورت هرزگرد می باشد و دارای یک دکمه فشاری برای تعیین دمای استفاده شده و تثبیت آن و ولوم دیگری برای تعیین میزان هوای خروجی از دسته هیتر می باشد. برای تعیین دما ولوم سمت راست را فشار داده و نمایشگر به حالت چشمک زن در می آید با تغییر دما به دمای مورد نظر و فشار دادن مجدد ولوم دمای مورد نظر تثبیت می شود. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به هیتر حتما با یک محافظ برق استفاده شود و همچنین تغییرات دما را به آرامی انجام دهید و به سرعت دما را تغییر ندهید. در برخی موارد مشاهده شده که نمایشگر مقدار را درست نشان نداده و یا دچار اختلال می شود که با کشیدن سر ولوم سمت راست به بیرون و جاگذاری دوباره آن مشکل رفع می شود. با فشار دادن ولوم تغییر دما به مدت 10 ثانیه واحد اندازه گیری دما به فارنهایت یا سانتیگراد تغییر می یابد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MCH2409

مشخصات

کشور سازنده
چین
درجه کیفی
الف
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
مدل
968D
برق مصرفی
220 ولت
نظرات
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم