آشنایی با دیاگ GDS

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش

معرفی دیاگ جی دی اس

در توضیحات دستگاه دیاگ در بخش قبلی به این مسأله اشاره کردیم که برای عیب یابی خودورها از دستگاه های دیاگ مختص همان خودرو و نرم افزار های ویژه آن خودرو استفاده میکنیم یکی از این دیاگ ها که می خواهیم در مورد آن با هم صحبت کنیم دستگاه دیاگ GDS میباشد که امروزه در بسیاری از نمایندگی ها موجود میباشد این دستگاه و نرم افزار آن برای خودروهای برند هیوندای کیا مورد استفاده قرار میگیرد وظیفه عیب یابی و خطایابی این خودرو ها را بصورت حرفه ای بر عهده دارد. کارکرد نرم افزاری این خودرو بصورت افلاین میباشد وبرای بروزرسانی و اخذ ورژن جدید باید از DVD های بروز این نرم افزار کمک گرفت.

این دستگاه و نرم افزار آن از طریق اتصال به کامپیوتر با کابل های مخصوص کلیه خطاهای خودرو های مدل جدید و قدیمی را شناسایی و برطرف می کنند.

این دستگاه در دو رنگ آبی و قرمز در بازار وجود دارد که از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند .

   

این دستگاه میتواند این عملیات را انجام دهد :

کلیه خطا های موتور، گیربکس و یونیت را شناسایی و حذف میکند

پروگرمینگ وآپگرید ECU و پیکربندی آن

دانگرید ECU

تعریف کردن ریموت

تعریف کردن کلید

آداپت کردن یونیت ها

به راه انداختن کلیه عملگرها

نمایش گرافیک پارامترها

معرفی نرم افزار GDS

نرم فزار این دستگاه توسط شرکت سازنده این دستگاه در دو نسخه جی دی اس هیوندای و جی دی اس کیا در بازار عرضه میشود و وظیفه انجام کلیه امور عیب یابی خودرو هیوندای و کیا را به صورت جداگانه بر عهده دارد . و در واقع بخش مهمی از وظایف این دستگاه به عهده ی نرم افزار GDS میباشد. این نرم افزار شامل اطلاعات فنی و تعمیراتی و نقشه های سیم کشی کلیه خودروهای هیوندای و کیاست که بصورت دو پک جداگانه توسط این شرکت به بازار عرضه میشود. همچنین این نرم افزار قابلیت بروزرسانی انلاین   ECU را که وظیفه کنترل سیستم خودرورا به عهده دارد را نیز دارا میباشد.

این نرم افزار با قابلیت های ویژه و پیشرفت که نسبت به نسخه قبلی خودش داشته در میان نرم افزار های هم شاخه خودش از محبوبیت ویژهای برخوردار شده به طوری که تعمیرکاران و صاحبان خودرو ها خواهان این نرم افزار برای تعمیرگاهها و خودروهای خود میباشند تا بتوانند تمامی خطاها و عیب های دستگاههای خود را در عرض مدت زمان بسیار کم و با حداقل هزینه فقط با در دسترس داشتن چندین فایل تعمیر و نگهداری کنند .

       

نرم افزار مایکروکت

نرم افزار جانبی مایکروکت هم برای قطعه یابی خودروهای هیوندای و کیا و نقشه های انفجاری و موقعیت قرارگیری قطعه ها این خودروها وجود دارد که هم برای نسخه های قدیمی و معمولی وV6 قابل استفاده است . هر دوی این نرم افزار ها از لحاظ کارایی شبیه هم هستند وهم مایکروکت کیا و هم مایکروکت هیوندای در حال حاضر در شرکت موجود می باشد و مشتریان می توانند برای خرید بصورت تلفنی و اینترنتی سفارش دهند .

       

تجهیزات جانبی دستگاه

پک GDS دارای دستگاههای زیر میباشد :

دستگاه جی دی اس

کابل 20 پین برای خودروی کیا

کابل 20 پین تبدیل هیوندای

کابل OBD2 جنرال 16 پین

دی وی دی نرم افزار GDS

کابل USB

کابل 26 پین

آداپتور 12 ولت

تریگر دستگاه

نحوه خرید

مشتریان این دستگاهها می توانند برای خرید این دستگاه و نرم افزار های آن با کارشناسان فروش تماس بگیرند و بعد از دریافت توضیحات ، دستگاه ونرم افزار را پس از واریز مبلغ در هر نقطه ای که هستند دریافت نمایند و یا میتوانند به آدرس اینترنتی دیاگ GDS و نرم افزار GDS در سایت شرکت مراجعه نمایند و از طریق اینترنتی ثبت سفارش کنند و در اصرع وقت دستگاه و نرم افزار ها برایشان ارسال شود.

نحوه پشتیبانی

نحوه پشتیبانی این دستگاه به صورت آنلاین میباشد به این صورت که مشتری دیاگ و نرم افزار را تهیه کرده و سپس فایل های داخل نرم افزار را در کامپیوتر کپی کرده و کارشناسان نصب از راه دور با متصل شدن به کامپیوتر آنها این نرم افزار هار ا بصورت اینترنتی و آنلاین نصب و راه اندازی میکنند و فایل های آپدیت ایسیو را نیز در داخل کامپیوتر آنها قرار میدهند و بعد مشتری میتواند خودرو مورد نظر را به دیاگ وصل و توسط نرم افزار عیب یابی کنند. خریداران و کارشناسان میتوانند بصورت تلفنی و یا اینترنتی هر گونه مشکل در زمینه نصب و یا کارایی دستگاه و نرم افزار را بصورت 24 ساعته پیگیری و رفع کنند.

 

محصولات مرتبط
399,000 تومان
نرم افزار GDS تکمیل ترین نرم افزار برای تعمیر و عیب یابی خودروهای کیا میباشد که علاوه بر اطلاعات فنی تعمیراتی قابلیت اتصال به دیاگ را نیز بصورت کامل دارد.تمامی اطلاعیه فنی ، نقشه سیم کشی  ، تعمیرات مکانیکی موتور...
14,500,000 تومان
دیاگ GDS عیب یاب تخصصی تمامی خودروهای هیوندای و کیا میباشد که تمامی عملیات مربوط به این خودروها مانند:خواندن،پاک کردن،پیکربندی،آپگیرید،دانگرید،بی کد کردن ، تعاریف ، ریست ، کالیبراسیون و...را بصورت کامل انجام...
محصول ناموجود میباشد
دوره های مقدماتی و فوق پیشرفته تخصصی آموزش برق ، دیاگ ، شبکه ، نقشه خوانی و برنامه ریزی  خودرو های هیوندای و کیا توسط مجرب ترین مدرس های ایران. دوره در تبریز برگزار میشود. هزینه دوره ها: مقدماتی 3.000.000 تومان...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم