نکات مهمی که قبل خرید انواع دریل باید توجه کنید

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش

در این شرایط اقتصادی که قیمت ابزارالات روزانه در حال افزایش است منطقی است که ابزاری با کیفیت مطلوب تهیه کنیم تا هم صرفه اقتصادی داشته باشد و هم کارایی لازم برای راحتی کار را فراهم نماید. در ادامه  چند نکته کوتاه و کلیدی در خصوص نکات قابل توجه در خرید دریل خدمتتان رائه شده است.

اندازه‌ی سه نظام دستگاه

نکات قابل توجه در خرید دریل- سه نظام

بیشتر دریل‌های شارژی دارای سه نظام ½ اینچی یا ⅜ اینچی هستند.اندازه‌ی سه نظام دو عامل مهم را در مورد دریل را موردتوجه قرار می دهد. اولا، اندازه‌ی سه نظام به شما در مورد حداکثر اندازه‌‌ برای پهنای مته‌ای که در دریل جا می‌گیرد، اطلاعات می‌دهد.دوم اینکه، اندازه‌ی جایگاه جا زدن مته‌ها در دستگاه با قدرت و قابلیت‌های دریل ارتباط دارد! به طور کلی دریل‌های پرقدرت اکثرا جا مته‌هایی بزرگ‌تر دارند و برعکس.

شارژر و نشانگر شارژ دریل
نکات قابل توجه در خرید دریلباتری‌های لیتیوم یونی اولیه به زمانی بیشتری برای شارژ شدن مجدد نیاز داشتن و ولی نسل های جدید باتری‌ها و شارژرها از پر شدن شارژ کامل جلوگیری می‌کند و نیاز به خالی شدن کامل باتری برای افزایش طول عمرباتری ندارند، هم چنین شارژرهای جدید دارای چراغ هستند که وضعیت و حالت باتری را نشان می دهد. 

 موتور براشلس

نکات قابل توجه در خرید دریل

موتورهای براشلس دوام و مقاومتِ موادی که در حال کار بر روی آن‌ها هستید را کاهش می دهد. دریل هایی که در ساختارشان چنین موتورهایی داریند دارای قدرت بیشتر و عمر طولانی‌تر هستند و به مدت زمان طولانی میتوانید از آنها استفاده نمایید.

 قصد استفاده در چه کاری را دارید؟

برای حفر و کندن سنگ‌ها به دریل چکشی نیاز دارید. اگرمیخواهید سوراخ‌هایی با پهنا زیاد  ایجاد کنید، دریلی سیمی با چرخ دنده‌ی کم سرعت انتخاب کنید. اگر میخواهید روی مواد مختلفی مانند چوب، پلاستیک یا فلز سوراخ‌هایی با قطرهای متنوع ایجاد کنید، باید مدلی با قابلیت ارائه‌ی چند سرعت را خریداری کنید.

محصولات مرتبط
محصول ناموجود میباشد
دارای کنترلر الکترونیکی سرعت سه نظام اتوماتیک طراحی ارگونومیکی همراه با اهرم روشن خاموش بزرگ وزن سبک برای جلوگیری از خستگی طراحی جای کمری بر روی بدنه دستگاه مجهز به شستی چپگرد ، راستگرد کابل برق 2 متری این دریل، دارای...
محصول ناموجود میباشد
محصول شرکت : توسن – Tosanساخت کشور : چینمدل : Tosan 9012SCXمنبع تغذیه : شارژیولتاژ ورودی : 12 ولتوزن : 940 گرمدارای موتور 12 ولتی 1.5 آمپرساعت و وزن سبک جهت کار آسانمجهز به سیستم ترمز الکترونیکیدارای بندمجهز به روکش...
1 نظر
  • Sd sd

    Sd sd 1401-10-21

    مفید بود

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

واتساپ : 09120146259

تماس : 04134444149

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم